Startar upp igen!

Hej igen! Ett tag sen jag bloggade nu. Blev sugen igen, men ska inte blogga lika mycket om alla nyheter och så som händer. Wican gör inte det, och vi överlever, eller hur?!

Hoppas att blev glada nu, i alla fall Wican :D Nu ska jag blogga lite då och då i alla fall, nyheter (ibland), shopping, min samling och utfits mest. Kommentera om ni är glada!

PS. Wican, kommentera detta inlägg! :D

Leende outfit består av:
Kavaj - Bizou, Shoulder Pad Blazer, 6 stardollars
Spetströja - Fallen Angel, Lace Tank, 0 starcoins
Hög-midja-byxor - Bizou, DIY Slashed Pants, 8 stardollars
Tights - Special Offer, Woven Tights, 0 starcoins
Väska - Avril Lavinge store, Studded Purse, 0 starcoins
Armband med nitar - Evil Panda, Bracelet w/ studs, 10 starcoins
Armband med berlocker - Mortal Kiss, Silver Charm Bracelet, 0 starcoins
Klocka - Evil Panda, Gizmo Watch, 6 starcoins (köpt i starbazaar)


Kommentarer
Wican

Oh yes! Att du lyssnade på mig när jag pratade om att starta upp blogg igen! Jag trodde typ att du lyssnade med halvt öra ;)

2011-09-18 @ 08:09:40
Hemsida/blogg? http://wicanstardoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Komma ihåg namnet?

Mejladress? (visas ej)

Hemsida/blogg?

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0